Aku Menang Mac Pro!

Aku Menang Mac Pro!!!

Aku Menang Mac Pro??? Haha, belum lagi, baru jer sampai step kedua… Terpaksa jugak beli Milo Fuze 3 in 1 sampai 5 bungkus. Nasib baik kat rumah memang dah standby 2 bungkus. 

Korang pun boleh gak cuba dapatkan Hadiah-hadiah yang hebat dari Milo Fuze jam Pack nie. Mudah jer, masuk kat cni. Lepas tu, ikut arahan yang dinyatakan. Sebelum tu, baik pergi ke kedai yang berdekatan dan beli Milo Fuze 3 in 1 sebanyak mungkin… 😀

Tak rugi pun, sebab benda tu boleh buat minum. Tapi, bekas plastik pembungkus tu yang penting, kena simpan baik-baik. Mana lah tahu, rezeki korang dapat hadiah. Masa tu pihak penganjur nak kan bukti pembelian iaitu plastik bungkus Milo Fuze 3 in 1 tu. Aku dah simpan dalam peti besi. 😀

Inilah hadiah yang ditawarkan dalam peraduan ini :-

  1. Prize 1: Mac Book Air 11 inch 64GB.
  2. Prize 2: iPhone 4 – 16GB.
  3. Prize 3: iPad 16GB WiFi + 3G.
  4. Prize 4: Sony PlayStation 3 320GB.
  5. Prize 5: iPod Touch 32GB.

# Dapat ipod pun jadilah… huk huk…

Google :

7 Comments

  1. ekekeke… berangan jer bro, milo 3 in 1 pun blambak kat umah…
    minum milo jer la 2 – 3 bulan nie… 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*