Hosting & Domain RM60 Setahun

Hosting & Domain Hanya RM60 setahun… Berbaloi-baloi!

Aku nak kongsi pendapatan aku dengan korang, kalau nak beli hosting & domain tu, aku cadangkan beli di NetKL. Mengapa & kenapa? Sebab banyak dah hosting yang aku pakai, aku rasa NetKL lah yang paling terbaik bagi aku. Dari segi servis amat memuaskan. Terutamanya jika ada masalah, staff NetKL on da spot menyelesaikannya.

Harga pun murah, Hosting & Domain hanya RM60 sahaja dengan bandwidth & space yang lebih dari cukup. Kalau nak beli domain saja pun boleh juga, hanya RM29.95. Setakat ni, rasa-rasa takda kot tempat lain yang harga domain hanya RM29.95 ni. Kat Malaysia lah…

Jadi, kepada yang ingin mempunyai hosting & domain sendri, bolehlah menerjah di NetKL.

Ada satu lagi yang istimewa NetKL ni, ada sistem affiliates juga. Kalau ada orang daftar atas nama kita, dapatlah komisen. Pertandingan affiliates tiap-tiap bulan pula tu. Hadiah pun, fuiyo… beriban-riban juga tu. Sebab tu kalau korang nak beli hosting & domain, sila daftar atas nama aku, hehehe… aku sarankan dengan NetKL. NetKL ni memang betul-betul tak mengecewakan aku, sebab tu setakat ni aku mempunyai 3 hosting & 5 domain. Kesemuanya beli di NetKL.

Jadi, jangan tunggu lagi, masuk kat NetKL cepat!

Google :

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*